joi, 10 iulie 2008

Ieri

Ieri am devenit legit cu soaftele pe acasa. Adica am pus windowsu cu o licenta primita de Iuli de la faculta ei. Si pana la 1 am cam instalat update-uri si stuff.. si VS.net si alea alea ..
Cica ma gandeam sa incerc sa nu mai am soafte piratate, asa ca adio Office si welcome open Office si ... btw - Mplayeru ala e un porc... chiar nu e alternativa la minunatul Crystal player cu care m-am obisnuit?;)
Mdaaaa... well, bine ca-mi merge netu repede ca-s singuru din bloc pe UPC - stiu veti fi gelosi, da` decat sa aprind lumina si sa caut cd-u pe care am pus VS net express, l-am mai downloadat odata.. wtf 800 megi. Si dupa ce l-am instalat (ca dureaza o vesnicie) mi-am adus aminte ca Iuli are de la minunata faculta licenta si pentru VS net proffesional .. asa ca .. mdeah .. amnezic ca un pensionar ;)
Deci mai am de pus o mica tona de update-uri si stuff.. si dupa aia sa ma vezi ... cum le ignor pe toate vo vreme, ca asa's, ma cunosc. Lucram mai mult pe calc atunci cand n`aveam net, amu e mai mult o rasnitza de dat pe net.
O sa mai scriu .. pa

4 comentarii:

Alex Stanciu spunea...

MPlayer? E mișto. I grant you că e nevoie să fii puțin masochist să ți se pară mișto, da' e. Este alternativă, VLC da' ăla e cam dubios, oricum, merge. Și merge bine, știe și streaming, știe și DVD-uri. Heck, dacă ai tv tunner știe și aia. Și, dacă memoria nu mă-nșeală știe să playeze direct de pe DVB. Asta dacă ai :D

Iuliana spunea...

Noroc de nevasta, ai? :P

Popa Adrian Marius spunea...

mplayer e chiar swiss army knife cand vine vorba de filme , eu inca nu am intalnit filme care sa nu poata fi playerite cu el
in ultima vreme m-am distrat mult cu vlc-ul si intradevar e chiar interesant sa il folosesti pt streaming , am folosit la prima pentru emisie :) si stie sa faca si streaming flv si am experimentat si cu mpeg4 , x264 si vreau sa zic ca poti sa faci streaming la calitate dvd

Popa Adrian Marius spunea...

Noroc de nevasta ca alfel :)